Tuesday, February 12, 2008

Parlimen Telah Dibubar dan Kita Ditipu Lagi

Yes! Parlimen dah dibubarkan, tapi kita tetap ditipu lagi. Manakan tidak, selang hanya sehari saja dari apa yang diungkapkan dengan penafian yang besangatan (rujuk kepada blog versi Inggeris, tup-tup Parlimen telah dibubarkan.

Ini lah Pak Lah, seseorang yang pengecut dan penakut selalu berselindung disebalik mukanya yang "bersahaja", tanpa rasa segan dan rasa bersalah kepada sesiapa pun, hatta kepada Allah s.w.t. Maka tidak hairanlah pada Piliharaya Ke 12 ini, sebilangan besar rakyat akan ditipu "hidup-hidup" demi mempertahankan kebejatan apa yang telah dilakukan oleh Pak Lah dan barisan kepimpinan yang disusunnya.

Mungkin selepas daripada pembubaran Parlimen ini sehingga menjelang penamaan calon dan juga yang terakhirnya dengan tarikh pembuangan undi, Pak Lah masih tetap mempunyai bermacam-macam keputusan peribadinya yang akan di"hadiahkan" kepada rakyat, yang juga sebahagian dari kempen busuk pilihanraya Ke 12 ini.


Sejajar dengan slogan ini, kita sebagai parti yang berstatus pembangkang sehingga semalam, tetap tidak perlu merasa gusar, kerana, tektik-taktik tersebut sudah sebati dengan jiwa dan sanubari sebagai pejuang.

Tolak Pak Lah dan Tolak BN "Tak Ndak BN"

No comments: